Wednesday, April 29, 2009

aku pown tak paham lah...

tetibe jer memalam ini aku termerasakan yang aku nih nak cite something kat korang lak..wakaka.. ini pown akibat kesan panahan bile aku pown termembacekan blog-blog orang...tp kekadang aku rase aper yang korang nih minat bebenor ngan tulis2 blog nih...???? persoalan ini sukar di ungkai oleh diri aku sendiri....agak mengterujakan aku laa bile hampir sume kengkawan aku nih ader blog sendiri...mungkin mereka masih merasakan blok2 rumah mereka masih belum mencukupi memenuhi kepreluan seharian mereka..kesian2..

ader sesetengah tuu cerita pasal luahan hati, ader pulak yang cite pasal gosip, ader plak tuu dasyat sikit cite macam mak jah ngan cik senah yg ngumpat kt tepi kedai runcit pak harun..waaaaaa...kire blog nih pown mcm tempat nk cite panas gak laa ek..huhuhu...walaubagaimanapun aku tetap masih lom paham2 gak laa kenape kini blog menjadi medan bertelingkah pown ader..ader lak kes sampai kene tangkap pasal blog..mungkin kite nih kene dah terover dalam berkarya kot..tp aper pown asal korang bahgia bersama org yg tersayang dah la yer...yang penting PEACE>>kacang peace

No comments: